Jak korzystać ze strefy klienta?

To nie jest wcale takie trudne!

W kilku krokach wprowadzimy Cię w Strefę Klienta, z której możesz korzystać o każdej porze dnia i nocy.

Jak zalogować się do Strefy Klienta na www lub w aplikacji?

Aby móc zarządzać swoimi rezerwacjami, zakupić karnet lub wpłacić kaucję należy zarejestrować się w naszym systemie: www.dobrzemitu.pl -> strefa klienta.

Aby móc korzystać z apki, najpierw musisz zarejestrować się w naszym systemie:  www.dobrzemitu.pl -> strefa klienta.

  1. Wypełnij pola wpisując swoje dane.
  2. Na Twój adres mailowy podany przy rejestracji zostanie wysłany mail z hasłem.
    Automatycznie wygenerowane hasło możesz zmienić na inne po zalogowaniu się do 'strefy klienta’.

Jak zalogować się do strefy klienta?

Login: Twój adres email podany przy rejestracji. 

Hasło: ciąg znaków przesłany mailem.

Od tego momentu możesz także korzystać z apki: eFitnessApp. 

Aplikacja jest bezpłatna i dostępna do pobrania w sklepie App Store lub Google Play.

Jak zalogować się do aplikacji?

  1. Zarejestruj się w naszym systemie: www.dobrzemitu.pl -> strefa klienta.
  2. Po otrzymaniu hasła przesłanego przez nasz system, jesteś już naszym klubowiczem. Możesz korzystać zarówno ze strefy klienta na www jak i z aplikacji: eFitnessApp.
  3. Login: Twój adres mailowy podany przy rejestracji.
    Hasło: ciąg znaków przesłany przez system. Po pierwszym logowaniu możesz zmienić hasło.

Jak zapisać się na zajęcia?

  1. Zaloguj się do Strefy Klienta na www lub w apce.
  2. Aby zapisać się na dowolne zajęcia w naszym studio, konieczne jest zakupienie 1 wejścia, dowolnego abonamentu lub jeśli jesteś posiadaczem jednej z kart zewnętrznych, wybrać opcję: Multisport Plus, FitProfit, Medicover Sport (w tym przypadku niezbędne jest wpłacenie kaucji więcej o kaucji).
  3. W zakładce ‚grafik zajęć’ wybierz zajęcia i kliknij ‚zapisz się’. 

Jak wypisać się z zajęć?

  1. Strefa Klienta -> grafik -> odwołaj rezerwację
  2. Analogicznie klikając na wybrane zajęcia w grafiku.

Więcej o zasadach rezerwacji i ich odwołaniu.

Co więcej…

W Twoim profilu na www oraz w apce masz dostęp do historii swoich rezerwacji oraz zakupów. Do aktualności, informacji o zajęciach, instruktorach, promocjach. 

Zachęcamy do korzystania ze Strefy Klienta bo jest dostępna 24 h, niezależnie od godzin otwarcia studia. 

Jeśli masz trudności z założeniem konta, zarządzaniem swoimi rezerwacjami, zakupami, skontaktuj się z nami: zapisy@dobrzemitu.pl. 

Do zobaczenia na Brackiej!

Related Posts