To nie jest wcale takie trudne!
W kilku krokach wprowadzimy Cię w Strefę Klienta, z której możesz korzystać o każdej porze dnia i nocy.
Jak zalogować się do Strefy Klienta na www lub w aplikacji?
Aby móc zarządzać swoimi rezerwacjami, zakupić karnet lub wpłacić kaucję należy zarejestrować się w naszym systemie: www.dobrzemitu.pl -> strefa klienta.
Aby móc korzystać z apki, najpierw musisz zarejestrować się w naszym systemie: www.dobrzemitu.pl -> strefa klienta.
- Wypełnij pola wpisując swoje dane.
- Na Twój adres mailowy podany przy rejestracji zostanie wysłany mail z hasłem.
Automatycznie wygenerowane hasło możesz zmienić na inne po zalogowaniu się do 'strefy klienta’.
Jak zalogować się do strefy klienta?
Login: Twój adres email podany przy rejestracji.
Hasło: ciąg znaków przesłany mailem.
Od tego momentu możesz także korzystać z apki: eFitnessApp.
Aplikacja jest bezpłatna i dostępna do pobrania w sklepie App Store lub Google Play.
Jak zalogować się do aplikacji?
- Zarejestruj się w naszym systemie: www.dobrzemitu.pl -> strefa klienta.
- Po otrzymaniu hasła przesłanego przez nasz system, jesteś już naszym klubowiczem. Możesz korzystać zarówno ze strefy klienta na www jak i z aplikacji: eFitnessApp.
- Login: Twój adres mailowy podany przy rejestracji.
Hasło: ciąg znaków przesłany przez system. Po pierwszym logowaniu możesz zmienić hasło.
Jak zapisać się na zajęcia?
- Zaloguj się do Strefy Klienta na www lub w apce.
- Aby zapisać się na dowolne zajęcia w naszym studio, konieczne jest zakupienie 1 wejścia, dowolnego abonamentu lub jeśli jesteś posiadaczem jednej z kart zewnętrznych, wybrać opcję: Multisport Plus, FitProfit, Medicover Sport (w tym przypadku niezbędne jest wpłacenie kaucji więcej o kaucji).
- W zakładce ‚grafik zajęć’ wybierz zajęcia i kliknij ‚zapisz się’.
Jak wypisać się z zajęć?
- Strefa Klienta -> grafik -> odwołaj rezerwację
- Analogicznie klikając na wybrane zajęcia w grafiku.
Więcej o zasadach rezerwacji i ich odwołaniu.
Co więcej…
W Twoim profilu na www oraz w apce masz dostęp do historii swoich rezerwacji oraz zakupów. Do aktualności, informacji o zajęciach, instruktorach, promocjach.
Zachęcamy do korzystania ze Strefy Klienta bo jest dostępna 24 h, niezależnie od godzin otwarcia studia.
Jeśli masz trudności z założeniem konta, zarządzaniem swoimi rezerwacjami, zakupami, skontaktuj się z nami: zapisy@dobrzemitu.pl.
Do zobaczenia na Brackiej!