Regulamin

określa zasady korzystania ze studia dobrzemitu oraz z usług opisanych na stronie www.dobrzemitu.
Właścicielką Studia jest: Małgorzata Nawrocka, mająca siedzibę firmy przy ul. Kobielskiej 84/10 w Warszawie. 
Numer NIP 821 222 53 92, REGON 140285340. Dane kontaktowe: gosia@dobrzemitu.pl.

WITAJ W DOBRZEMITU

  • ‘dobrzemitu’ jest otwarte w godzinach zaplanowanych zajęć.
  • Polecamy pobranie apki (efitnessApp) na urządzenie mobilne, wówczas masz dostęp do grafiku zajęć, rezerwacji i płatności niezależnie od pory.
  • W sezonie letnim lub świątecznym godziny otwarcia Studia mogą różnić się, o czym poinformujemy Cię przynajmniej 10 dni przed zmianą.
  • Możesz dołączyć do ‘dobrzemitu’ w każdym momencie. Nie musisz czekać do 1 dnia kolejnego miesiąca.
  • Na czas pobytu w studio wycisz telefon.
  • Poza przestrzenią wejściową, recepcyjną- poruszamy się po 'dobrzemitu’ bez butów.
  • Za rzeczy pozostawione w studio, ‘dobrzemitu’ nie ponosi odpowiedzialności. Jeśli masz ze sobą coś cennego- zabierz ze sobą lub poproś o przechowanie recepcjonistkę.
  • Za zgubienie kluczyka pobieramy opłatę w wysokości 50 zł.
  • Jesteś dla nas Ważny. Cenimy Twoją opinię dotyczącą miejsca, zajęć czy osób tu pracujących. Podziel się nią z nami, pisząc na adres: gosia@dobrzemitu.pl.

ABONAMENTY I WEJŚCIA JEDNORAZOWE – ZASADY OGÓLNE

  • Aby uczestniczyć w zajęciach należy wykupić wejście jednorazowe lub abonament lub posiadać jedną z kart partnerskich: Mulstisport Plus, Medicover Sport, Fit Profit, Fit Sport, PZU Sport.
  • Uczestnictwo w zajęciach jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
  • Abonament miesięczny jest ważny 30 dni od daty zakupu. Abonamenty wielomiesięczne są ważne przez wielokrotność tego okresu.
  • Abonament jest przyporządkowany konkretnej osobie. Nie należy go udostępniać innym.
  • Abonament obejmuje wszystkie zajęcia z oferty. Nie ma obowiązku wykupywania abonamentu na konkretne dni, godziny i zajęcia.
  • 1 wejście upoważnia do skorzystania z 1 zajęć. Zapis na zajęcia jest możliwy tylko po wcześniejszym jego opłaceniu.
  • Abonament 'no limit’ umożliwia korzystanie ze wszystkich zajęć z oferty, bez limitów. Pamiętaj o rezerwacji miejsca.
  • Niewykorzystane wejścia z abonamentu ilościowego (4,8, 10 wejść) nie przechodzą na kolejny miesiąc.
  • Abonament ’10 wejść’ (3 miesięczny) nie podlega zawieszaniu.
  • Abonament 'no limit’ półroczny i roczny można opłacić w dwóch ratach:
    – 'no limit’ półroczny: I rata 900 zł, II rata w wysokości 700 zł- płatna po 30 dniach od daty zakupu karnetu.
    – 'no limit’ roczny: I rata 1100 zł, II rata w wysokości 1000 zł- płatna po 60 dniach od daty zakupu.
    Warunkiem utrzymania abonamentu jest wniesienie II raty. Brak wpłaty II raty uniemożliwia kontynuowanie korzystania z usług do czasu uregulowania należności.

PROMOCJE

  • Po 5 miesiącach nieprzerwanej praktyki, otrzymasz 50% zniżki na kolejny abonament. Zniżka udzielona zostanie od wartości abonamentu wykupionego w 5 miesiącu. Promocja dotyczy tylko abonamentów miesięcznych.
  • Po 11 miesiącach nieprzerwanej praktyki, kolejny otrzymasz GRATIS. Będzie to ten sam rodzaj abonamentu co wykupiony w 11 miesiącu. Promocja dotyczy tylko abonamentów miesięcznych.
  • Data uruchomienia kolejnego abonamentu powinna nastąpić dzień po zakończeniu poprzedniego.
  • ‘Promocje specjalne’ są promocjami sezonowymi.
  • ‘Promocje specjalne’ nie podlegają łączeniu ze stałymi, opisanymi w regulaminie.
  • ‘Promocje specjalne’ są opatrzone odrębnym regulaminem.

REZERWACJE MIEJSC NA ZAJĘCIACH ORAZ ZAWIESZENIE ABONAMENTU

  • Na zajęcia obowiązują rezerwacje miejsc. Zasada ta dotyczy wszystkich klientów. Niezależnie od rodzaju abonamentu.
  • Rezerwacji można dokonać osobiście w recepcji ‘dobrzemitu’, mailowo: zapisy@dobrzemitu.pl, przez strefę klienta na www, apkę (efitnessApp) oraz telefonicznie: 606 91 92 91, podając dane: imię i nazwisko oraz termin zajęć.
    Uwaga! Nie uwzględniamy wiadomości sms oraz w social mediach.
  • Rezerwacji można dokonać na kolejne 14 dni.
  • Nowi klienci, nie posiadający żadnego abonamentu, nie mają możliwości zapisu na zajęcia. Wówczas mogą wykupić dowolny karnet, min na 1 zajęcia, poprzez system płatności internetowych Pay U, przez 'strefę klienta’.
  • Jest możliwość uczestniczenia w zajęciach bez wcześniejszego zapisu. W takiej sytuacji klient może opłacić wejście na miejscu i dołączyć do grupy jeśli są wolne miejsca.
  • Pierwszeństwo do uczestnictwa w zajęciach mają osoby, które zarezerwowały miejsce.
  • Odwołanie rezerwacji nie później niż na 10 godzin przed rozpoczęciem zajęć, umożliwia odrobienie ich innego dnia, w ramach ważnego abonamentu. W przeciwnym wypadku ‘wejście’ zostanie automatycznie ściągnięte z karnetu.
  • Po 3 nieobecnościach, klient będzie miał zablokowaną możliwość dokonywania rezerwacji przez kolejne 7 dni.
  • ’dobrzemitu’ ma prawo do odwołania zajęć w przypadku, gdy zapisze się na nie mniej niż 5 osób. O odwołaniu zajęć z odpowiednim wyprzedzeniem będą informowane osoby, które się na nie zapisały.
  • Istnieje możliwość ‘zawieszania’ abonamentu bez podania przyczyny, na okres nie krótszy niż 7 dni, nie dłuższy niż 21 dni. Chęć wstrzymania abonamentu należy zgłosić osobiście w recepcji ‘dobrzemitu’ lub mailowo: zapisy@dobrzemitu.pl, przed zaistniałą sytuacją.
  • Zawieszać można tylko abonamenty zakupione w cenie regularnej.
  • Abonament miesięczny można zawiesić tylko raz podczas jego trwania.
  • Abonament półroczny można zawiesić dwukrotnie, na okres 7- 21 dni. Abonament roczny zaś- czterokrotnie, na okres 7- 21 dni.
  • Abonament ’10 wejść’ (3 miesięczny) nie podlega zawieszaniu.

ZASADY REZERWACJI MIEJSC DLA POSIADACZY KART: MULTISPORT PLUS, MEDICOVER SPORT, FITPROFIT, FIT SPORT, PZU SPORT

  • W ramach karty partnerskiej możesz uczestniczyć w 1 zajęciach dziennie. Nie pobieramy opłaty za wejście.
  • Kaucja w wysokości 30 zł umożliwia rezerwację miejsca na zajęciach. W przypadku nieobecności i nieodwołania rezerwacji w ustalonym czasie, środki przechodzą na konto studia.
  • Jest możliwość uczestniczenia w zajęciach bez wniesienia kaucji. Wówczas klient przychodzi do studia bez wcześniejszego zapisu, okazuje kartę upoważniającą do skorzystania z zajęć a następnie dołącza do grupy, jeśli są wolne miejsca.
  • Zachęcamy do rezerwacji miejsc. Pierwszeństwo do uczestnictwa w zajęciach mają osoby, które zarezerwowały miejsce.
  • Rezerwacji możesz dokonać: osobiście w recepcji ‘dobrzemitu’, mailowo: zapisy@dobrzemitu.pl, przez apkę (eFitnessApp), telefonicznie: 606 91 92 91, podając dane: imię i nazwisko oraz termin rezerwacji. Uwaga! Nie uwzględniamy wiadomości sms oraz w social mediach.
  • Możesz odwołać rezerwację do 10 h przed rozpoczęciem się zajęć (zgłoszenia przyjmujemy tylko w godzinach otwarcia ‘dobrzemitu’). W apce masz dostęp do swoich rezerwacji o każdej porze dnia i nocy.
  • Po 3 nieobecnościach, klient będzie miał zablokowaną możliwość dokonywania rezerwacji przez kolejne 14 dni.

KAUCJA

  • Kaucja dotyczy klientów z kartami partnerskimi: Multisport plus, Medicover sport, Fit Profit, Fit Sport, PZU Sport.
  • Wartość 1 kaucji to 30 zł.
  • Wpłacenie kaucji do ‚portfela klienta’ jest warunkiem koniecznym do dokonania rezerwacji.
  • Przy braku środków w ‚portfelu’- zapis nie będzie możliwy.
  • Kaucja o wartości 30 zł, odpowiada 1 rezerwacji.
  • Można wpłacać do portfela wielokrotność kaucji. Wówczas można dokonać odpowiednio więcej rezerwacji. Wymagane minimum to wartość 1 kaucji.
  • Można monitorować stan swojego ‚portfela’ logując się na swój profil w strefie klienta, wybierając zakładkę: członkostwo -> portfel. 
  • Transakcje wykonane ‚portfelem’ można śledzić w zakładce: członkostwo -> historia portfela.
  • W momencie zapisu na zajęcia, kaucja jest automatycznie pobierana przez system. Po przyjściu klienta na wybrane zajęcia, jest zwracana do jego ‚portfela’ maksymalnie do północy bieżącego dnia.
  • W przypadku posiadania rezerwacji, nieobecności i nie odwołania rezerwacji we wskazanym czasie, kaucja nie jest zwracana do ‚portfela’ klienta a przechodzi do kasy studia.
  • Jeśli klient jest zapisany na listę rezerwową, kaucja również jest pobierana przez system automatycznie.
  • Jeśli klient jest zapisany na listę rezerwową, nie dostał się na listę główną i nie pojawił się w studio, kaucja jest zwracana do 'portfela’ klienta.
  • Jeśli klient jest zapisany na listę rezerwową, dostał się na listę główną i pojawił się na zajęciach, kaucja jest zwracana do 'portfela’ klienta.
  • Jeśli klient z listy rezerwowej, dostanie się na listę główną, nie przyjdzie na zajęcia i nie odwoła rezerwacji, kaucja nie wróci do 'portfela’ klienta a przechodzi do kasy studia.
  • Dopuszczalny czas na odwołanie rezerwacji to 10 h przed wybranymi zajęciami.
  • Kaucję można wpłacić na 3 sposoby:
    – gotówką w recepcji studia,
    – przelewem na konto studia, tytułem za: 'imię i nazwisko, kaucja’, przesyłając potwierdzenie przelewu na zapisy@dobrzemitu.pl,
    – za pośrednictwem Pay U, z poziomu strefy klienta: członkostwo ->portfel -> doładuj.
  • Kaucję możesz wycofać ze swojego portfela w dowolnym momencie. Napisz do nas w tej sprawie, załączając potwierdzenie przelewu oraz podając nr konta, na który chcesz otrzymać zwrot.

REKLAMACJE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ DROGA INTERNETOWĄ

  • Wszelkie uwagi co do pracy Personelu Studia, reklamacje co do jakości świadczonych usług oraz inne skargi i wnioski mogą być zgłaszane przez Klienta w drodze pisemnej, w formie pisma i dostarczone do recepcji Studia, bądź za pośrednictwem drogi mailowej na adres: gosia@dobrzemitu.pl. Klient otrzyma odpowiedź w ciagu 7 dni roboczych.
  • Klientowi, będącemu konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny w przypadku zawarcia Umowy przez Stronę internetową w terminie czternastu dni od daty jego zakupu. Studio może odmówić odstąpienia od umowy, jeśli klient rozpoczął korzystanie z usług w ramach zakupionego karnetu.
    W celu odstąpienia od Umowy, Klient powinien złożyć stosowne oświadczenie w Recepcji studia, zawierające: imię i nazwisko, data złożenia wniosku, data zakupienia karnetu, rodzaj karnetu, forma płatności oraz podpis. Oświadczenie zostanie rozpatrzone w ciągu 7 dni roboczych od jego dostarczenia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności jaki został użyty przez Klienta, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny, który nie będzie wiązał się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy jest ona uważana za niezawartą, a strony Umowy zwracają sobie wzajemnie wszystko, co sobie świadczyły.

ZAJĘCIA

  • Zajęcia trwają 55 min oraz 85 min.
  • Plan zajęć nie jest stały. Ze względu na sezonowość, ulega zmianom. O zmianach w grafiku zostaniesz poinformowany przynajmniej 7- 10 dni przed ich wejściem w życie.
  • Podczas zajęć miej wygodny, niekrępujący ruchów strój. Ćwiczymy bez obuwia.
  • Dobrze jest mieć ze sobą ciepłe skarpety oraz bluzę. Przydadzą Ci się podczas relaksu.
  • Jeśli masz problemy zdrowotne lub jesteś w ciąży przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem.
  • Jeśli jesteś w ciąży, warunkiem koniecznym by uczestniczyć w zajęciach jest dostarczenie zaświadczenia od lekarza o braku przeciwskazań do ćwiczeń.
  • Osoby niepełnoletnie, w wieku 15- 17 lat, mogą uczestniczyć w zajęciach tylko na podstawie okazanej zgody opiekunów prawnych/ rodziców.
  • Osoby poniżej 15 lat mogą uczestniczyć w zajęciach tylko w obecności opiekuna. Opiekun wówczas bierze odpowiedzialność za podopiecznego.
  • W zajęciach oferowanych przez ‘dobrzemitu’ bierzesz udział na własną odpowiedzialność.
  • Jeśli jesteś pierwszy raz na tego typu zajęciach, poinformuj o tym instruktora prowadzącego.
  • Nie jest zalecane abyś przystępował do zajęć nie mniej niż 1,5 h po posiłku, do zajęć jogi 2,5 h.
  • Zajęcia zaczynamy punktualnie. Ze względu na Twoje bezpieczeństwo oraz komfort pozostałych uczestników, nie spóźniaj sięDopuszczalne spóźnienie to 5. Po tym czasie nie zostaniesz wpuszczony na zajęcia a wejście zostanie wykorzystane. Prosimy o wyrozumiałość i punktualne przybycie.
  • Osoba z listy rezerwowej może dołączyć do zajęć, jeśli w momencie rozpoczęcia ich nie pojawiła się osoba z listy głównej. Jeśli klient z listy głównej, za którego weszła osoba rezerwowa, spóźni się, wówczas nie zostanie wpuszczony na zajęcia.
  • Na sali ćwiczeń może przebywać maksymalnie 19 osób.
  • Możesz korzystać ze sprzętu dostępnego na sali. Posługuj się nim zgodnie z zaleceniami instruktora.
  • Po skończonym treningu zdezynfekuj matę oraz sprzęt, który używał_ś. Następnie zwiń starannie matę do ćwiczeń i odłóż ją, wraz z przyborami na miejsce.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

‘dobrzemitu’ nie ponosi odpowiedzialności za skutki nie stosowania się do zasad Regulaminu. Naruszenie wyżej wymienionych zasad upoważnia ‘dobrzemitu’ do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym, bez możliwości zwrotu pieniędzy za pozostałe wejścia. Każdy uczestnik zajęć ma obowiązek stosowania się do niniejszego Regulaminu.
Nieznajomość niniejszego regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.
‘dobrzemitu’ zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.