Mama Fit- zajęcia dla kobiet w ciąży i z dziećmi

Program jest kompilacją metody Josepha Pilatesa, jogi i TBC, ukierunkowanym na wzmocnienie mięśni, przede wszystkim brzucha i pleców, kształtowanie prawidłowej postawy ciała, zdrowy kręgosłup, poprawę kondycji i wysmuklenie sylwetki.

Dzięki wykonywaniu ćwiczeń podczas ciąży zmniejszają się dolegliwości typowe dla tego okresu (np. bóle pleców, bóle głowy, zgagi i in.), zmniejsza się prawdopodobieństwo wystąpienia otyłości i rozstępów. Wykonywane ćwiczenia wpływają pozytywnie na przebieg ciąży i prawidłowy rozwój płodu oraz przygotowują do porodu.

Ćwiczące mamy zniwelują bóle pleców, wzmocnią mięśnie brzucha i ujędrnią skórę na brzuchu, szybciej wrócą do sylwetki sprzed ciąży, poprawią laktację, a także dadzą swoim dzieciom możliwość kontaktu i zabawy z innymi dziećmi, co wspaniale wpływa na ich rozwój.

Podczas, gdy my ćwiczymy dzieci są z nami na sali, bawią się, raczkują biegają lub też obserwują co też ta mama wyczynia

Panie które są w ciąży pierwszy raz mają wspaniałą okazje, aby oswoić się z dziećmi w różnym wieku.

Na zajęcia zapraszamy panie w ciąży po 13 tygodniu oraz mamy dzieci od 6 tygodni do 4 lat.

Zajęcia odbywają się w poniedziałki i czwartki o godz. 12:15.

Uwaga! Aby uczestniczyć w zajęciach dla kobiet w ciąży wymagane jest zaświadczenie od lekarza o braku przeciwskazań do ćwiczeń.

 

NOWOŚĆ!

 

Zdrowy kręgosłup w ciąży

Ćwiczenia nastawione na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa związanych ze zmianami konfiguracji kręgosłupa oraz gospodarki hormonalnej w ciąży.
Ćwiczenia rozciągające niwelują powstałe napięcia i przykurcze a ćwiczenia wzmacniające mięśnie pleców i brzucha pomogą ciężarnym utrzymać ciało w dobrej kondycji.
Trening odbywa się przy spokojnej odprężającej muzyce.

Zajęcia odbywają się we wtorki o godz. 10:15 oraz piątki o 9:00.

 

Płaski brzuch po ciąży

Droga Mamo! Jeśli marzysz o tym, aby twój brzuch znów wyglądał jak przed ciążą te zajęcia są dla Ciebie. Pierwsza połowa zajęć to trening kardio, podczas którego tańczymy, skaczemy do rytmicznej muzyki. Wylewamy poty, spalamy kalorie i przygotowujemy mięśnie brzucha do dalszej pracy. Druga część to ćwiczenia bazujące głównie na metodzie pilates, podczas których wykonujemy ćwiczenia na zejście się mięśni prostych brzucha po ciąży oraz wzmocnienie i wyrzeźbienie wszystkich grup mięśni brzucha. Włączenie do pracy mięśni głębokich sprawia, że talia staje się węższa.

Na zajęcia mamy przychodzą z dziećmi.

Zajęcia odbywają się we wtorki o godz. 11:00 orz piątek o 10:00.

 

Uwaga! Aby uczestniczyć w zajęciach dla kobiet w ciąży wymagane jest zaświadczenie od lekarza o braku przeciwskazań do ćwiczeń.